uuuurkonstiga videoinlägg. heh.

hej!
jag tänker ladda upp tre hur fula videos som helst. men vad var det där med att bjuda på sig själv? om ni undrar hade jag jättetråkigt när jag kom hem, och detta var det enda vettiga (!?) jag kunde komma på att göra. hahahahaha. ha en trevlig åktur, i noras förtrollande värld. heh.
första inlägget låter jag hehhe, konstig, jag vet inte riktigt vad jag ska prata om, så jag fejkskrattar igenom ist, men det är bra!
andra inlägget, ehe. behöver jag ens förklara?
tredje inlägget, VISST VAR SKÄMTET BRA?
/n

Kommentarer
Postat av: Rebecca Aikioooo (a)

hahahaha omg jag skratta tills jag dog... ''då hade jag ju ändå 2 kvar'' hahahahahaha x)

2011-08-22 @ 21:52:35
Postat av: älsklingen :*

HAHHAHAHAHHAHHA, du är så söt ! ;) eyy, våran humor är bäst ju ;oooo

2011-08-22 @ 22:55:16
URL: http://ensomheterida.devote.se
Postat av: tilda

hahahahahahah seriöööst vilket go skämt elle!!!

din röst är jäävligt go den med fördendelen! <3

2011-08-24 @ 21:24:17
URL: http://thildahhh.blogg.se/
Postat av: Krille

Gud sicken go röst i första! lol :D

2011-08-25 @ 17:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0