~ update om idag ~

hello!

har precis kommit hem från en riktigt go match. vi förlorade med 3-2 men hela laget kämpade tillsammans, vilket är det viktigaste. har inte bloggat nästan någonting idag, och det beror på att jag har tatt dagen till att slappa. så sjukt gött ibland kan jag säga. lite läxor har också blivit gjorda, det behövdes. hehehhehehe. har inte haft nån vettig outfit idag heller tyvärr. men imorn är det skolfoto och allt, bilder kommer nog imorn oavsett. nu ska jag göra i ordning inför imorgon, äta lite, städa mitt rum och chilla framför teven. ha en riktigt go kväll!

puss! /n

Kommentarer
Postat av: Lelle

Sv; jag med, haha! :D

2011-08-28 @ 21:32:00
URL: http://lelleericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0