hah!

tjenixen!
nu sitter jag här hemma efter min första skoldag. riktigt bra start på skolan faktiskt! gött att träffa goaste klassen och sådär! efter skolan drog jag med pussinuskan ida hem, och vi käkade, pratade och faktiskt pluggade (!!). men haha, vi hade typ ingenting att plugga, det har ju trots allt bara gått första dagen så. jag och ida har verkligen bestämt oss för att ta tag i skolan nu, vi ska satsa hårt på betygen och så ska det verkligen bli!
jag tänkte ge er en liten videoblogg senare, och eventuellt fixa lite med designen ochsådär. det fixar sig nog! ha det gött, nu tar jag och käkar!
sjuuukt gammal bild på mig och ida, haha. hur goa var vi inte?
/n

Kommentarer
Postat av: mongoliden på bilden

NORAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!

2011-08-22 @ 22:53:33
URL: http://ensomheterida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0